  • 1. Data: 2010-04-14 10:49:59
    Temat: Problemy z mbankiem - dwukrotnie naliczone transakcje.
    Od: Krzysiek <Krzysiek@_to_nie.ten.adres>

    Witam,

    Zgłosiłem niedawno reklamację w mbanku dotyczącą dwukrotnego obciążenia
    konta przy płatności kartą. Zdarzyło mi się to ostatnio dwa razy w
    różnych zupełnie punktach usługowych. Co ciekawe transakcje różnią się
    od siebie sumą kilku groszy, ale są zawarte w odstępach kilku/kilkunastu
    sekund po sobie.

    Mbank początkowo uznał reklamację, a następnie odebrał uznane środki i
    odesłał mi pismo wraz z kopią transakcji z tych miejsc, oraz stekiem
    bzdur o tym że to karty czipowe i powinienem pamiętać o nieudostępnianiu
    pinu osobom trzecim etc.

    Czy można coś z tym fantem zrobić?
    Z góry dzięki za odpowiedzi,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-04-14 11:24:51
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-04-14 12:49, Krzysiek pisze:
> [...]
    >
    > ZgĹ?osiĹ?em niedawno reklamacjÄ? w mbanku dotyczÄ?cÄ? dwukrotnego
    > obciÄ?Ĺźenia konta przy pĹ?atnoĹ?ci kartÄ?. ZdarzyĹ?o mi siÄ? to
    > ostatnio dwa razy w róşnych zupeĹ?nie punktach usĹ?ugowych. Co ciekawe
    > transakcje róşniÄ? siÄ? od siebie sumÄ? kilku groszy, ale sÄ? zawarte
    > w odstÄ?pach kilku/kilkunastu sekund po sobie.
    >
    > Mbank poczÄ?tkowo uznaĹ? reklamacjÄ?, a nastÄ?pnie odebraĹ? uznane
    > Ĺ?rodki i odesĹ?aĹ? mi pismo wraz z kopiÄ? transakcji z tych miejsc,
    > oraz stekiem bzdur o tym Ĺźe to karty czipowe i powinienem pamiÄ?taÄ? o
    > nieudostÄ?pnianiu pinu osobom trzecim etc.

    Zglosznie na policjęi dalszy tok prawny.
    I tu dochodzimy do sedna wprowadzenia PINu... "odpowiedzialność" banku.

  • 3. Data: 2010-04-14 16:50:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 14 Kwi, 13:24, dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> wrote:

    > I tu dochodzimy do sedna wprowadzenia PINu... "odpowiedzialność" banku.

    Tutaj to tylko kwestia wybrania banku. Akurat mBank jest pod tym
    wzgledem wybitnie niebezpieczny dla swoich klientow.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2010-04-15 18:33:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek pisze:

    > Czy można coś z tym fantem zrobić?
    > Z góry dzięki za odpowiedzi,

    Kartę zastrzeż. A zdarzenie zgłoś na policji.

  • 5. Data: 2010-04-16 07:39:08
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Rafal M napisał:

    > Tutaj to tylko kwestia wybrania banku. Akurat mBank jest pod tym
    > wzgledem wybitnie niebezpieczny dla swoich klientow.

    Możesz rozwinąć temat?
    Mam tam konto i chciałbym wiedzieć czego się mogę w takim razie
    spodziewać. Oprócz sytuacji opisanej powyżej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 6. Data: 2010-04-16 08:11:28
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-04-14 18:50, Rafal M pisze:

    > Tutaj to tylko kwestia wybrania banku. Akurat mBank jest pod tym
    > wzgledem wybitnie niebezpieczny dla swoich klientow.

    Bzdura. Akurat mądrze używana karta jest tak samo bezpieczna jak
    wszędzie indziej. Proponuję nie rzucać oskarżeń bez podania podstaw.

    --
    MZ

  • 7. Data: 2010-04-16 16:25:21
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Kwi, 09:39, Tapatik <t...@b...spamu> wrote:

    > Możesz rozwinąć temat?
    > Mam tam konto i chciałbym wiedzieć czego się mogę w takim razie
    > spodziewać. Oprócz sytuacji opisanej powyżej.

    Wg mBanku kazda tranzakcja potwierdzona PINem jest wykonana przez
    wlasciciela karty.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2010-04-27 09:34:25
    Od: Krzysiek <Krzysiek@_to_nie.ten.adres>

    > Zglosznie na policjęi dalszy tok prawny.
    > I tu dochodzimy do sedna wprowadzenia PINu... "odpowiedzialność" banku.

    Dzięki za odpowiedź. MBank jak już wspomniałem przesłał mi kopie
    transakcji kartowych, więc rozumiem że próbują się wypiąć, ponieważ mają
    czarno na białym. Nie mniej nawet na logikę - transakcje są zawarte w
    chwilę po sobie, więc musiałbym dokonać bardzo podobnych zakupów w tym
    samym czasie różniących się minimalnymi kwotami. Nie wiem co jest na
    dodatkowych paragonach zakupu, ponieważ oczywiście po prostu ich nie
    otrzymałem.
    Kwoty nie są wielkie - po kilkadziesiąt PLN. Czy jest sens coś z tym
    zrobić, czy odpuścić? Wiem, że to moja kasa co mnie wkurza, ale czy jest
    sens pójścia z tym na policję, da to jakiś efekt?

  • 9. Data: 2010-04-27 11:24:27
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Kwoty nie są wielkie - po kilkadziesiąt PLN. Czy jest sens coś z tym
    > zrobić, czy odpuścić? Wiem, że to moja kasa co mnie wkurza, ale czy jest
    > sens pójścia z tym na policję, da to jakiś efekt?

    Teraz to juz pytasz czy ktos potrafi przewidziec przyszlosc. Jesli
    kilkadziesiat PLN jestes sklonny sobie odpuscic, to przelej mi na
    konto, przynajmniej bedzie wiadomo, gdzie te pieniadze sie podzialy.

    marcepan

  • 10. Data: 2010-04-27 13:49:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-14 12:49, Krzysiek wrote:
> [...]
    > różnych zupełnie punktach usługowych. Co ciekawe transakcje różnią się
    > od siebie sumą kilku groszy, ale są zawarte w odstępach kilku/kilkunastu

    Tak z ciekawości: czy są to kolejne transakcje w tym samym sklepie?
    MIeście? Czy na różnych krańcach Polski?