eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z uzywanym sprzetem. › Problem z uzywanym sprzetem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: mf <...@...c>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z uzywanym sprzetem.
    Date: Sun, 06 Nov 2005 19:52:00 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <dkljcc$frv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-85-198-224-16.broker.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1131303116 16255 85.198.224.16 (6 Nov 2005 18:51:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Nov 2005 18:51:56 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: biznesforum
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:339891
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Mam takie pytanie. Kupilem przez internet notebook'a ktory mial byc w
    bardzo dobrym stanie. Przed kupnem rozmawialem ze sprzedajacym kilka
    razy i zapewnial mnie co do stanu sprzętu. Kupiłem go na fakturę i po
    odbiorze okazalo sie ze ma widoczne slady na matrycy. bylem z
    notebookiem w serwisie mo nitorow LCD i powiedziano mi ze to jest
    uszkodzona matryca i nie jest to naprawialne. Zwrocilem sie do
    sprzedawcy i opisalem problem. Stwierdzil on ze notebook jest uzywany i
    moze miec takie skazy. Dodam ze skazy te sa bardzo widoczne na matrycy i
    przeszkadzaja w normalnej pracy. Sprzedawca dal mi gwaraancje na sprzet
    30 dni ale dzis powiedzial ze tego uszkodzenia mi nie naprawi i ze jesli
    chce innego notebooka musi miec wyrok sadu. Co mam zrobic, czy sa
    jakies instytucje zajmujace sie tego typu sprawami. Nie jest to duzy
    koszt - 1500zł brutto ale przed kupnem informowalem zepotrzebuje miec
    idealna matryce do prezentacji i sprzedajacy mnie zapewnil ze onajest
    taka. Mam szanse na wymiane felernego towaru?


    mf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1