  • 1. Data: 2003-10-22 19:31:23
    Temat: Problem z rejestracją samochodu (troche długie-przepraszam)
    Od: "Pati" <pati.a(nospam)@poczta.interia.pl>

    Witam
    W sobotę kupiłam używany samochód od drugiego właściciela. Dziś wybrałam się
    do wydziału komunikacji, żeby go zarejestrować- OC poprzedniego właściciela
    ma ważność do 24 października. Niestety spotkała mnie przykra niespodzianka:
    urzędniczka po sprawdzeniu dokumentów auta zakwestionowała wszystkie wpisy o
    przeglądach technicznych (3) samochodu. Stwierdziła, że są sfałszowane.
    Przeglądów tych dokonywał poprzedni właściciel auta. Przyjechała policja,
    zostałam zatrzymana do wyjaśnienia. Zatrzymano samochód, przesłuchiwany jest
    w tej chwili poprzedni właściciel. Na szczęście policjanci sprawdzili, że
    auto nie jest kradzione, jednak mają jeszcze wątpliwości ponieważ nie mogli
    znaleźć nr nadwozia ( wybitych na blasze). Numery nadwozia wybite na
    tabliczce przy silniku i w dowodzie rejestracyjnym podobno były niezgodne z
    numerami na tabliczce w bagażniku. Była mowa o dodatkowych specjalistycznych
    badaniach.
    Moje pytania: co jeśli nie znajdą tych nr nadwozia?, jaka powinna być
    właściwa kolejność moich działań jeśli okaże się, że rzeczywiście przegląd
    był sfałszowany?
    Pojutrze nie będę miała ważnego OC!! Ile czasu policja może trzymać ten
    samochód?

    --
    agentka Pati (też frytka)

    howuser&userid=156380

  • 2. Data: 2003-10-22 19:37:36
    Od: "Slawek" <s...@p...onet.pl>

    najprostszym wyjsciem jest zwrot samochodu poprzedniemu wlascicielowi,,,,
    Slawek

  • 3. Data: 2003-10-22 19:48:45
    Od: "Pati" <pati.a(nospam)@poczta.interia.pl>

    > najprostszym wyjsciem jest zwrot samochodu poprzedniemu wlascicielowi,,,,

    Wiem. Pod warunkiem, że właściciel będzie mógł go teraz odebrać. A nie
    będzie na przykład siedział przez jakiś czas za fałszowanie dokumentów. Poza
    tym jeśli auto jest jednak w porządku, to wolałabym je zatrzymać.

    agentka Pati (też frytka)

    howuser&userid=156380

  • 4. Data: 2003-10-22 22:35:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Siedzieć nie będzie. Problem, czy będzie chciał zwrócić pieniądze.

  • 5. Data: 2003-10-23 15:23:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003, Slawek wrote:

    >+ najprostszym wyjsciem jest zwrot samochodu poprzedniemu wlascicielowi,,,,

    ...ale to najlepiej jakby w umowie było coś na temat
    postępowania w razie ujawnienia się wad prawnych...

    pozdrowienia, Gotfryd