    From: "Pati" <pati.a(nospam)@poczta.interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z rejestracją samochodu (troche długie-przepraszam)
    Date: Wed, 22 Oct 2003 21:31:23 +0200

    Witam
    W sobotę kupiłam używany samochód od drugiego właściciela. Dziś wybrałam się
    do wydziału komunikacji, żeby go zarejestrować- OC poprzedniego właściciela
    ma ważność do 24 października. Niestety spotkała mnie przykra niespodzianka:
    urzędniczka po sprawdzeniu dokumentów auta zakwestionowała wszystkie wpisy o
    przeglądach technicznych (3) samochodu. Stwierdziła, że są sfałszowane.
    Przeglądów tych dokonywał poprzedni właściciel auta. Przyjechała policja,
    zostałam zatrzymana do wyjaśnienia. Zatrzymano samochód, przesłuchiwany jest
    w tej chwili poprzedni właściciel. Na szczęście policjanci sprawdzili, że
    auto nie jest kradzione, jednak mają jeszcze wątpliwości ponieważ nie mogli
    znaleźć nr nadwozia ( wybitych na blasze). Numery nadwozia wybite na
    tabliczce przy silniku i w dowodzie rejestracyjnym podobno były niezgodne z
    numerami na tabliczce w bagażniku. Była mowa o dodatkowych specjalistycznych
    badaniach.
    Moje pytania: co jeśli nie znajdą tych nr nadwozia?, jaka powinna być
    właściwa kolejność moich działań jeśli okaże się, że rzeczywiście przegląd
    był sfałszowany?
    Pojutrze nie będę miała ważnego OC!! Ile czasu policja może trzymać ten
    samochód?

    --
    agentka Pati (też frytka)

    howuser&userid=156380