  • 1. Data: 2007-05-30 08:10:14
    Temat: Wymiana wadliwego akumulatora
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    1,5 roku temu w Pomozbycie wymieniono mi zuzyty akumulator na nowy,
    ktory w polowie maja br. nagle sie rozladowal. Sprawdzono w tym
    Polmozbycie stan akumulatora i instalacji elektrycznej, ale okazalo
    sie, ze akumulator znowu sie rozladowal. Zdecydowalem sie na jego
    wymiane. 21.05. zlozylem pisemna reklamacje do sprzedawcy, powolujac
    sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej. Ten
    twierdzi, ze musi wyslac akumulator do producenta w celu ustalenia
    ewentualnej wady. Obawiam sie, ze potrwa to dluzej niz 14 dni, w ciagu
    ktorych sprzedawca ma obowiazek udzielic odpowiedzi na reklamacje.
    Jestem bez mozliwosci uzywania samochodu, bo sprzedawca nie zaoferowal
    na czas rozpatrywania reklamacji innego akumulatora.

    Czy po uplywie 14 dni, bez odpowiedzi sprzedawcy, moge kupic u innego
    sprzedawcy nowy akumulator, a od Polmozbytu zazadac zwrotu pieniedzy
    za reklamowany akumulator wraz z montazem? Co ze zwrotem kaucji za
    nieoddanie starego akumulatora. Jak postepowac, gdy Polmozbyt bedzie
    utrudnial zwrot gotowki?

  • 2. Data: 2007-05-31 01:57:06
    Temat: Re: Wymiana wadliwego akumulatora
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.05.2007 Kubus <k...@c...com.pl> napisał/a:
    > Czy po uplywie 14 dni, bez odpowiedzi sprzedawcy, moge kupic u innego
    > sprzedawcy nowy akumulator, a od Polmozbytu zazadac zwrotu pieniedzy

    Nie możesz.

    --
    Marcin