  • 1. Data: 2005-02-05 08:58:04
    Temat: Paragram o przerejestrowaniu ?
    Od: "Jajcarz" <j...@p...onet.pl>

    Witam. Mam takie pytanie.

    Otóż chcę kupić od gościa autko które jest jeszcze na czarnych blachach.
    Dodam że gośc i ja nalezymy do tego samego urzędu komunikacji że tak powiem.
    Goście na grupie pl.misc.samochody odpowiedzieli mi że w tym wypadku przy
    przerejestrowywaniu mogą pozostać czarne blachy.

    Czy zna ktoś jakiś zapis ustawowy który to stwierdza ? Bo jeśli to jest
    prawda to w razie jakby urzędnik sie coś burzył to chciałbym mieć jakąś
    podkładkę.

    Dzięki.Pozdro.

  • 2. Data: 2005-02-05 09:02:38
    Temat: Re: Paragram o przerejestrowaniu ?
    Od: "Jajcarz" <j...@p...onet.pl>

    Oczywiście chodziło o paragraf w tytule postu.

    Sorki

  • 3. Data: 2005-02-05 09:08:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jajcarz napisał(a):

    > Czy zna ktoś jakiś zapis ustawowy który to stwierdza ? Bo jeśli to jest
    > prawda to w razie jakby urzędnik sie coś burzył to chciałbym mieć jakąś
    > podkładkę.

    art. 72 i 74 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o
    ruchu drogowym (Dz. U. Nr 58, poz. 515 - tekst jednolity z
    2003 r.); par. 2 ust. 1, 3, 4, 5, 8 rozporządzenia MI z dnia 22
    lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.
    U. Nr 133 poz. 1123 z 2002 r.).

    Tyle, ze po za tym, ze czarne tablice sa dalej wazne nic
    wiecej tam nie wyczytasz. Wszystko zalezy od dobrej woli
    urzednika.

    j.

  • 4. Data: 2005-02-05 11:52:37
    Od: "Jajcarz" <j...@p...onet.pl>

    > art. 72 i 74 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o
    > ruchu drogowym

    Kurcze dość ogólnie jest tu o rejestracji opisane. Nie ma nic za bardzo o
    tym czy trzeba wymieniac tablice na nowe czy nie

    > (Dz. U. Nr 58, poz. 515 - tekst jednolity z
    > 2003 r.);

    Jeśłi byś móg podać konkretny paragraf to byłbym wdzięczny bo jest pod tą
    pozycja masę tego :))

    > par. 2 ust. 1, 3, 4, 5, 8 rozporządzenia MI z dnia 22
    > lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.
    > U. Nr 133 poz. 1123 z 2002 r.).

    Hmm w tych powyższych podpunktach paragrafu 2 nic ciekawego takiego nie ma.
    Jets zapis ogólny co jest potrzebne do rejestracji

    Ale mimo wszystko dzięki
    Pozdro.

  • 5. Data: 2005-02-05 13:20:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jajcarz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kurcze dość ogólnie jest tu o rejestracji opisane. Nie ma nic za bardzo o
    > tym czy trzeba wymieniac tablice na nowe czy nie

    Dobry sposób, to żądanie od urzędnika, by podał podstawę prawną konieczności
    ich zamiany.

  • 6. Data: 2005-02-05 21:44:39
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Jajcarz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobry sposób, to żądanie od urzędnika, by podał podstawę prawną konieczności
    > ich zamiany.

    odpoweidz jest prosta zmienily sie druki dowodu rejestracyjnego i musza
    do niego byc nowe tablice, a chyba nie ma mozliwosci w starym dowodzie
    wpisac nowego wlasciciela pojazdu. Musi byc nowy dowod rejestracyjny.
    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2005-02-06 15:17:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rajusan" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > odpoweidz jest prosta zmienily sie druki dowodu rejestracyjnego i musza
    > do niego byc nowe tablice, a chyba nie ma mozliwosci w starym dowodzie
    > wpisac nowego wlasciciela pojazdu. Musi byc nowy dowod rejestracyjny.

    Blankiet mogą wymienić. Tablic nie muszą. Ja tak mam, więc da się.