  • 1. Data: 2007-09-12 15:23:27
    Temat: Problem z odszkodowaniem NNW Euro 26
    Od: Q...@g...com

    Witam
    Mamy problem z otrzymaniem odszkodowania NNW z Euro 26.
    Moja dziewczyna na poczatku czerwca potknela sie i w efekcie doznała
    pekniecia rzepki. W szpitalu cała noge wsadzili jej na 3 tygodnie w
    gips. Po zdjeciu gipsu otrzymala wszystkie potrzebne dokumenty i
    wyslala je do ubezpieczyciela. Ma wykupiona karte Euro 26 Student
    World.
    Kilka dni temu otrzymala odpowiedz, gdzie w uzasadnieniu
    ubezpieczyciel pisze:

    Uprzejmie informujemy, ze w mysl warunkow ubezpieczenia posiadacz
    karty Euro 26 stanowiacych integralna czesc do Umowy Generalnego
    Ubezpieczenia "trwalym uszczerbkiem na zdrowiu" sa "wymienione
    wyłacznie w tabeli swiadczen ninejszych warunkow ubezpieczenia rodzaje
    uszkodzeń ciała osoby ubezpieczonej spowodowane nieszczęśliwym
    wypadkiem objetym ubezpieczeniem, przy czym za trwale uszkodzenie
    ciala rozumie sie zaburzenia czynnosci lub trwala dysfunkcje organu"

    W tabeli tej znajduje sie pozycja "zlamanie rzepki" i jest okreslona
    na 5-40% stalego uszczerbku na zdrowiu. W dokumentach lekarz wpisal
    "pekniecie rzepki" ale zastrzegl, ze to to samo co zlamanie.

    Co poinnismy zrobic aby ubiegac sie o odszkodowanie? Nalezy sie ono w
    ogole?
    Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Kuba H.

  • 2. Data: 2007-09-12 15:56:30
    Temat: Re: Problem z odszkodowaniem NNW Euro 26
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Mamy problem z otrzymaniem odszkodowania NNW z Euro 26.

    Dla mnie to wyludzienie

  • 3. Data: 2007-09-12 15:59:18
    Od: Q...@g...com

    On 12 Wrz, 17:56, "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> wrote:
    > Witam
    > Mamy problem z otrzymaniem odszkodowania NNW z Euro 26.
    >
    > Dla mnie to wyludzienie

    A dlaczego?

  • 4. Data: 2007-09-12 16:07:39
    Od: Q...@g...com

    Tzn. prosze o rozwinięcie odpowiedzi.
    Moim zdaniem skoro jest coś takiego jak ubezpieczenie od Następstw
    Nieszczęśliwych Wypadków, to jakieś odszkodowanie sie należy.
    Po pierwsze przez 3 tygodnie osoba ta miała utrudnione poruszanie.
    Po drugie następstwem tego nieszczęśliwego wypadku jest to, że teraz
    kolano czasem boli oraz trzeba na nie uważać ponieważ jest
    "osłabione".
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-09-12 16:14:51
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik < > napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A dlaczego?

    Dlatego, ze prawdopodobnie nie ma trwalego uszczerbku na zdrowiu. Choroba
    byla , zostala wyleczona i juz.

    Pozdro
    zenek

  • 6. Data: 2007-09-12 16:20:37
    Od: Q...@g...com

    > Dlatego, ze prawdopodobnie nie ma trwalego uszczerbku na zdrowiu. Choroba
    > byla , zostala wyleczona i juz.
    >
    > Pozdro
    > zenek

    No dobrze.
    A wtakim razie trwały uszczerbek na zdrowiu byłby wtedy, gdyby np. nie
    mogła zginać nogi w kolanie?
    A jeśli teraz musi zrezygnować z biegania, jeżdżenia na nartach, to to
    nie jest trwały uszczerbek na zdrowiu?
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-09-12 17:18:44
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]

    mogła zginać nogi w kolanie?
    A jeśli teraz musi zrezygnować z biegania, jeżdżenia na nartach, to to

    O tym powinien zdecydować ortopeda (pewnie z firmy ubezpieczeniowej) po
    zakończeniu leczenia i rehabilitacji.

    Pozdro
    zenek

  • 8. Data: 2007-09-12 17:27:41
    Od: Q...@g...com

    > O tym powinien zdecydować ortopeda (pewnie z firmy ubezpieczeniowej) po
    > zakończeniu leczenia i rehabilitacji.
    >
    > Pozdro
    > zenek

    Mhm.
    No własnie żadnej komisji lekarskiej nie było. Ani żadnej informacji
    że taka będzie w przyszłości też nie otrzymaliśmy.
    Po prostu odmowa i już.

    Dzięki
    Kuba

  • 9. Data: 2007-09-12 18:03:42
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik < > napisał w wiadomości
    .com...

> [...]

    No własnie żadnej komisji lekarskiej nie było. Ani żadnej informacji
    że taka będzie w przyszłości też nie otrzymaliśmy.

    Może nie zajarzyli ,że pęknięcie to złamanie. Napisz pismo ,że jest złamanie
    i zgodnie z x-tym punktem uważasz ,że należy Ci się odszkodowanie. Za
    potwierdzeniem odbioru oczywiście.
    Dopisałbym jeszcze ,że przy braku odpowiedzi skierujesz pozew do sądu w
    związku z niewywiązaniem się z umowy. Wszystko przy założeniu ,że jest
    trwały uszczerbek. Przed pozwem do sądu zasięgnąłbym opinii jakiegoś
    ortopedy orzecznika w sprawie uszczerbku - najlepiej na piśmie.

    Pozdro
    zenek