    From: "funboy" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z elektrownią - czy mają prawo
    Date: Wed, 23 Nov 2005 15:57:07 +0100

    Witam,
    czy elektrownia ma prawo obciążyć mnie karą za nielegalny pobór prądu (de
    facto już to zrobiła) w przypadku gdy policja i prokuratura stwierdziła, że
    nie udało się określić osoby odpowiedzialnej za błędne podłączenie
    instalacji elektrycznej. Elektryk oświadczył, że nie nakłaniałem go do
    "podłączenia na lewo" oraz, że on podłączył wszystko ok. Jednak fakt jest
    taki, że coś było podłączone nie tak.
    Skrzynka z licznikami nie była oczywiście zabezpieczona (nie znajduje się w
    moim mieszkaniu tylko jest na klatce schodowej).

    Policja jednoznacznie stwierdziła, że nie ustalili, iż to ja jestem winny
    wadliwego podłączenia.

    Karą zostałem obciążony ja jako właściciel mieszkania.

    Co zrobić w takiej sytuacji? Pójście do sądu ma sens?

    Dzięki za pomoc

    Odpowiadając usuń "mock_"