  • Data: 2005-02-03 11:51:22
    Temat: Problem z czynszem
    Od: "Jola" <J...@t...komputery.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem zameldowana w mieszkaniu w którym główny najemca nie płaci czynszu od
    okolo 2 lat, wiec nazbierala sie juz niezla sumka zaleglosci. Jest to
    mieszkanie zakładowe a dokładnie należy do Wojskowej Agencji Mieszkaniowej a
    głównym najemca jest mój ojciec. Ja nie mieszkam tam, wynajmuję mieszkanie w
    innej miejscowości i w związku z tym mam pytanie czy mogę zostać obciązana w
    świetle prawa obowiązkiem spłacenia tego zadłużenia?
    Praktycznie nie przebywam w ogóle w tym mieszkaniu a jestem zameldowana
    ponieważ jednak obowiązek meldunkowy istnieje w naszym kraju.
    Prosze pomozcie, sprawa jest bordzo pilna.

    Mycha