    From: "CyberDe@th" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z Era :(
    Date: Mon, 9 Jun 2003 00:03:36 +0200

    Witam!!!

    Przepraszam jesli taki watek sie pojawil, ale jestem nowy na tej
    grupie, a niestety nie mam czasu przeszukiwac archiwum...

    Sytuacja jest nastepujaca:
    W piatek matka poszla do glownego salonu Ery w Lodzi w celu wymiany
    komorki na nowa i przedluzenia cyrografu. Pani, ktora ja obslugiwala
    powiedziala jej, ze Sony-Ericsson T300 obsluguje wybieranie glosowe
    pieciu numerow. Matka uslyszawszy to, niewiele sie zastanawiala i w
    koncu kupila tego SE T300 (dodam, ze wczesniej zastanawiala sie nad
    innymi telefonami, ale ten wydawal sie jej dosc dobra propozycja).
    Niestety jak sie okazuje telefon ten nie obsluguje wybierania
    glosowego. I co tu robic??? Pani z Ery wprowadzila moja matke w blad,
    przez co ta kupila ten telefon. Jeszcze nie kontaktowala sie z Era. Co
    poradzicie???

    --
    Pozdrawiam,
    CyberDe@th.