    From: Jacek Drecz <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem(y) w szkole
    Date: Sat, 14 Aug 2010 11:02:07 -0700 (PDT)

    Szanowni Państwo,

    Z pewnością część osób będzie zdania, iż zawartość tejże wiadomości
    nie ma wiele wspólnego z grupą, na której piszę. Jednak nie chciałem
    umieszczać tego tematu na forum Bravo czy grupie typu
    pl.costam.szkola. W większości można tam spotkać sfrustrowane
    nastolatki, które mają problemy z 'chłopakiem' i nie potrafią napisać
    prawidłowo jednego słowa po polsku, tylko 'kotkq - nie PrZejMóJ SiĘ".
    Ale do rzeczy.

    W czym problem? Jestem uczniem liceum. Wkrótce zaczyna się kolejny rok
    szkolny. Nie jestem fanem sportu, a w szczególności zajęć wychowania
    fizycznego. Nie mam nic przeciwko szachom, golfowi, bilardowi czy w
    miłym gronie i przede wszystkim w niebudzącej zastrzeżeń co do
    bezpieczeństwa atmosferze uprawiać również inne dyscypliny sportu. W
    dodatku nie z nauczycielem, który poziomem emocjonalnym dorównuje
    uczniom, co objawia się np. umawianiem na kielicha z niektórymi i
    sztucznym faworyzowaniem. Szukam sposobu na to, żeby uniknąć
    konieczności ćwiczenia na zajęciach wychowania fizycznego. Interesują
    mnie metody legalne, czyli wszystkiego rodzaju korzyści majątkowe dla
    lekarzy w zamian za zwolnienie lekarskie nie wchodzą w grę. Nie mam
    zwyczaju symulować, ani wymyślać bólów brzucha ze stresu itp. Nie
    interesuje mnie też trwałe skaleczenie, co z kolei może się stać,
    jeżeli lekcje WF w mojej szkole nie ulegną zmianie. Nie chciałbym
    przedstawić swoich obiekcji Szanownej Dyrekcji placówki oświatowo-
    wychowawczej, do której uczestniczam chociaż sukcesywnie notowałem co
    ciekawsze zdarzenia, które potencjalnie mogłyby zainteresować
    Dyrekcję.

    Prywatnie interesuję się prawem, w szczególności prawem karnym. Sam
    jednak nie jestem w stanie sobie poradzić, ale jak czytam różnego
    rodzaju fora tematyczne, to bez wątpienia zauważyć można, że prawnicy
    to bardzo mądrzy ludzie, którzy potrafią znaleźć wyjście z niejednej
    trudnej sytuacji.

    Uprzejmie proszę o radę.

    Pozdrawiam serdecznie.