  • 1. Data: 2002-07-12 09:33:12
    Temat: Problem stancji
    Od: "Dominik R" <d...@d...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    Moze ktos mi odpowie na moje pytanko. Bylbym bardzo wdzieczny.

    Mianowicie, mieszkam sam w mieszkaniu 3-pokojowym i nie jestem w stanie sam
    go utrzymac... takie czasy. Chcialbym przynajmniej 1 lub 2 pokoje wynajac na
    stancje np. dla studentow.

    Jak to wszystko sie ma od strony prawnej.
    1. Czy osoby ktore beda u mnie mieszkaly musza miec tymczasowy meldunek?
    2. Czy ja musze odprowadzac jakis podatek od otrzymanej od nich kwoty za
    wynajem?
    3. Czy to jest legalne, jesli tak poprostu sie ktos do mnie sprowadzi na
    dluzszy czas?
    4. Czy musze to zglosic w spoldzielni?
    5. Czy wynajem musze zalatwic przez jakas agencje nieruchomosci?
    6. Czy musze z tymi osobami spisac jakas umowe?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.

    Dominik