    From: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem mężatki i dziecka.
    Date: Sun, 13 Feb 2005 16:11:27 +0100

    Witam,

    W imieniu pewnej osoby chciałbym prosić szanownych grupowiczów o pomoc.
    Problem dotyczy 15letniego związku małżeńskiego z dzieckiem w wieku
    szkolnym. W związku tym doszło do zdrady ze strony męża, który notabene
    sporadycznie finansuje potrzeby rodziny - zwłaszcza dziecka (oszczędzając i
    przechowując ogromne pieniądze na własnym koncie). Mąż jest jedyną osobą
    pracującą w rodzinie i mężatka w skrajnych przypadkach bywa zmuszana
    zaciągać pożyczki u bliskich z brakiem jakikolwiek koncepcji na zaciągnięcie
    następnych, a już tym bardziej nie mówiąc o ich spłaceniu. Co do zdrady, to
    była ona udokumentowana również zdjęciami. Niestety, doszło do ich
    zniszczenia przez męża.
    Trzeba zaznaczyć, że sam mąż prowadzi dosadne życie w niczym siebie nie
    ograniczając, ani do niczego siebie nie zobowiązując.

    O pozostałych konsekwencjach i tym samym atmosferze w rodzinie nie będę
    pisał. Brak koncepcji na jakąkolwiek zgodę.

    Starałem się o pisanie suchych informacji bez uczuć i emocji, myślę, że
    każdy będzie wiedział, o jakie uczucia i emocje chodzi.

    Pozdrawiam serdecznie!