    From: k...@i...pl (koSio)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Premia gwarancyjna
    Date: 7 Jun 2003 14:19:45 -0700

    Witam !!
    Mam 2 małe pytanka, a mianowicie !!

    1)Czy jest możliwośc zcedowania mojej ksiązeczki mieszkaniowej na
    kogoś zupełnie obcego ?? Nie zamierzam sie budować, ani kupowac
    mieszkania , a chciałbym wydobyć moje pieniądze !
    2)Jak wyglada kwestia uzyskania premii !! czy w przypadku kupana
    mieszkania [rynek wtórny ] wystarczy umowa przedwstępna czy dopiero po
    podpisaniu aktu notarialnego kiedy dom/mieszkanie są juz kupione można
    starać sie o zwrot pieniędzy !!

    z góry dziekówka za odp.

    Pozdrufk@