  • 1. Data: 2006-12-12 18:42:22
    Temat: Precedensowy pozew za aukcję na Allegro
    Od: "karollp" <k...@p...com>

    Precedensowy pozew za aukcję na Allegro:
    http://www.motokomis.pl/aktualnosci.php?id=101

  • 2. Data: 2006-12-12 19:39:18
    Temat: Re: Precedensowy pozew za aukcję na Allegro
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "karollp" <k...@p...com> napisał w wiadomości

    > Precedensowy pozew za aukcję na Allegro:
    > http://www.motokomis.pl/aktualnosci.php?id=101

    Bylo na grupie o 10 rano , zieeffff

    Jaca

  • 3. Data: 2006-12-12 19:45:34
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 20:39:18 +0100, fotomania napisał(a):

    > Bylo na grupie o 10 rano , zieeffff

    Tyle że nie na p.s.p.
    Temat poruszany ale na a.p.a. :)

  • 4. Data: 2006-12-12 20:09:21
    Od: "karollp" <k...@p...com>

    > Bylo na grupie o 10 rano , zieeffff

    Przepraszam za powielanie tematu, ale nie zauważyłem. Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-12-12 22:39:08
    Od: "NOA" <m...@p...fm>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w wiadomości

    > Bylo na grupie o 10 rano , zieeffff

    Jak zaprosisz gościa do domu i ten opowie historyjkę, którą rano słyszałeś
    od kogoś innego, to tez mu ziewniesz w nos???
    Nie każdy zalega przed komputerem przez cały dzień, śledząc wszystkie posty
    po kolei.

    Magda

  • 6. Data: 2006-12-12 23:08:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.12.2006 NOA <m...@p...fm> napisał/a:
> [...]
    > od kogoś innego, to tez mu ziewniesz w nos???
    > Nie każdy zalega przed komputerem przez cały dzień, śledząc wszystkie posty

    Straszny, całodzienny wysiłek poprzeglądać góra kilkadziesiąt wątków po
    samych tematach. Na szczęscie znakomiata większość sobie z tym radzi.

    PS. Nie spoć się odpowiadając na tego posta :)

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2006-12-13 01:29:16
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "NOA" <m...@p...fm> napisał w wiadomości news:elnb75

> [...]
    > od kogoś innego, to tez mu ziewniesz w nos???
    > Nie każdy zalega przed komputerem przez cały dzień, śledząc wszystkie

    Tak , jestem szczery chlopak i nigdy nie robie dobrej miny nawet jak gra
    jest zla.
    Jak ktos mi zacznie sypac kawal ktory slyszalem przy kawie rano , to zeby
    zbytnio sie nie meczyl powiem ze juz slyszalem . I tak zrobi wieksza
    normalna czesc tej populacji. Jezeli masz inaczej to inna sprawa.
    Usenet rzadzi sie ustalonymi zasadami i zgodnie z nimi zwrocilem uwage
    postowiczowi. On to zrozumial,dlaczego nie ty nie bede wnikac .

    Jaca

  • 8. Data: 2006-12-13 10:42:25
    Od: "NOA" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Straszny, całodzienny wysiłek poprzeglądać góra kilkadziesiąt wątków po
    > samych tematach. Na szczęscie znakomiata większość sobie z tym radzi.
    >
    > PS. Nie spoć się odpowiadając na tego posta :)

    Tobie na złość właśnie popocę się troszkę, choć nie za dużo bo widzę, że
    cham z ciebie. Całodzienny wysiłek przy pracy, wychowywaniu dzieci i innych
    obowiązkach nie pozwala mi zalegać cały dzień przed komputerem i czytać
    wszystko jak leci ale ktoś taki raczej tego nie zrozumie. Jak widać całą
    wiedzę łącznie z kulturą zaczerpnąłeś z lichych i ciemnych zakątków
    internetu. No, ale Twoje prawo...

    Magda

  • 9. Data: 2006-12-13 11:27:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 13.12.2006 NOA <m...@p...fm> napisał/a:
> [...]
    > wszystko jak leci ale ktoś taki raczej tego nie zrozumie. Jak widać całą
    > wiedzę łącznie z kulturą zaczerpnąłeś z lichych i ciemnych zakątków

    Szczerze mam tylko nadzieję, że Ci choć trochę ulżyło.

    EOT.

    --
    Marcin