  • Data: 2005-08-29 16:52:37
    Temat: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem. Zakupilem 2 dni temu odtwazacz mp3 w Media Markt, okazalo
    sie tego sie, ze produkt ma wade w dzialaniu. Dzis zanieslismy sprzet do
    dzialu konsumenta sklepu MM. Pani nie chciala slyszec o zwrocie pieniedzy i
    wymienila nam sprzet na nowy. Nowy odtwazacz zachowywal sie identycznie,
    posiadal ta sama wade. Wrocilismy tego samego dnia do sklepu a tym razem pan
    w stoisku powiedzial nam, ze nie odda nam pieniedzy dopuki nie wezmie go w
    serwis i nie wykryje wady. Powiedzialem mu, ze moze to zrobic na miejscu to
    skwitowal mnie, ze teraz przy tej kolejce nie ma czasu.

    Czy w takim razie mam jakiekolwiek prawo do zwrotu czy musze wiecznie
    wymieniac?
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

    ps. nie kupujcie w MM.

    Tomek