  • 1. Data: 2011-01-25 10:53:53
    Temat: Prawo wekslowe.
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Czytam i czytam najpierw powoli, z lewa na prawo ospale, z góry do dołu
    ociężale, z dołu do góry z mozołem - i nic a nic nie rozumiem :-o
    Mam fakultety, tytuły, pieniądze, kobiety, a nawet wino, o śpiewie nie
    wspominając.
    No ni w ząb.
    Jak mówi mój naród tubylczy: Ni w ch...!
    Czy jedyny sposób na zwolnienie od protestu to czytanie od prawej ku lewej???

  • 2. Data: 2011-01-25 10:59:20
    Temat: Re: Prawo wekslowe.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-25 11:53, 666 pisze:
> [...]
    > Jak mówi mój naród tubylczy: Ni w ch...!
    > Czy jedyny sposób na zwolnienie od protestu to czytanie od prawej ku lewej???

    Ja też czytam powyższe i nic nie rozumiem :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-30 18:39:54
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Chcesz poderwać panienkę z okienka?

    Zgodnie z art. 85 prawa wekslowego protestu dokonuje notariusz.
    Niektórych protestów (z powodu niezapłacenia) mogą dokonywać urzędy pocztowe
    (zob. rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 października 1965 roku
    w sprawie sporządzenia protestów weksli przez urzędy pocztowe &#8211; Dz. U. Nr 45,
    poz. 82).

    Dobre ;-)

    -----