  • 1. Data: 2011-01-25 08:48:46
    Temat: Wyłudzenie na 35 zł
    Od: greqq <g...@o...pl>

    Witam, zostałem najprawdopodobniej oszukany na kwotę 35 zł (aukcja
    świstaka i niezeralizowany kod tak taka). Mam pytanie w związku z tym,
    czy warto złożyć doniesienie na policję o oszukanie?
    Pozdrawiam
    greqq

  • 2. Data: 2011-01-25 09:06:33
    Temat: Re: Wyłudzenie na 35 zł
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik greqq napisał:
> [...]
    > świstaka i niezeralizowany kod tak taka). Mam pytanie w związku z tym,
    > czy warto złożyć doniesienie na policję o oszukanie?

    Oczywiście że warto, właśnie oszuści liczą na to że nikt małych kwot nie
    będzie zgłaszał i mają tysiące w kieszeni.

  • 3. Data: 2011-01-25 09:24:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl>

    --

    To, że dla oszustów warto wiadomo, ale czy dla oszukanego warto jest
    wątpliwe.

  • 4. Data: 2011-01-25 11:25:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-25 09:48, greqq pisze:
    > Witam, zostałem najprawdopodobniej oszukany na kwotę 35 zł (aukcja
    > świstaka i niezeralizowany kod tak taka). Mam pytanie w związku z tym,
    > czy warto złożyć doniesienie na policję o oszukanie?

    Jeżeli jesteś sam to nie .

    Jeżeli jest Was więcej oszukanych to tak.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2011-01-25 11:45:37
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 12:25:15 +0100, Arek napisał(a):

    > Jeżeli jesteś sam to nie .

    A dlaczego? Nawet jak go nie skażą, to trochę pociągają przynajmniej po
    komisariatach.

    --
    marcin

  • 6. Data: 2011-01-25 12:02:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm>

    > A dlaczego?

    Bo tak mała kwota da się uzasadnić zwykłą pomyłką.

    > Nawet jak go nie skażą, to trochę pociągają przynajmniej po
    > komisariatach.

    Podobnie jak zgłaszającego.

  • 7. Data: 2011-01-25 12:21:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 10:24:54 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > To, że dla oszustów warto wiadomo, ale czy dla oszukanego warto jest
    > wątpliwe.

    Jeśli chce następnym razem kupować mniej się bojąc, to też.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2011-01-25 12:41:57
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:02:48 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Bo tak mała kwota da się uzasadnić zwykłą pomyłką.

    Przy oszustwie/wyłudzeniu kwota nie ma znaczenia

    > Podobnie jak zgłaszającego.

    U mnie sprowadzało się do dwóch wizyt na komisariacie przy próbie
    wyłudzenia. Dwóch, bo tradycyjnie szmaciarze robią wszystko by nie przyjąć
    zgłoszenia i musiałem wrócić z wydrukowanymi paragrafami. Później dostałem
    tylko jakąś notkę że został aresztowany i tyle. Jak dla kogoś to za wiele
    by pozbyć się jednego złodzieja to przykre, ale nie szkoda mi potem takich.
    --
    marcin

  • 9. Data: 2011-01-25 14:47:45
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Jeśli chce następnym razem kupować mniej się bojąc, to też.

    Sądzisz, że "przeprawa" z policją i sądami tak dobrze hartuje ?

  • 10. Data: 2011-01-25 14:52:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm>

    > Przy oszustwie/wyłudzeniu kwota nie ma znaczenia

    Jak znajdziesz dowód, że to oszustwo.

> [...]
    > tylko jakąś notkę że został aresztowany i tyle. Jak dla kogoś to za wiele
    > by pozbyć się jednego złodzieja to przykre, ale nie szkoda mi potem

    To musiał być jakiś wielki oszust że go aresztowano. Czy też 35 zł ? ROTFL