  • 1. Data: 2005-03-06 23:31:31
    Temat: Potrzebny dziennik ustaw z 1950r.WAZNE
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    Witam

    Poszukuje bardzo pilnie dziennika ustaw z 1950 r a dokladniej

    Dz.U. 1950 nr 32 poz. 294

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 lipca 1950 r. w sprawie wykonania
    ustawy o zniesieniu sankcji oraz ograniczeń w stosunku do obywateli, którzy
    zgłosili swą przynależność do narodowości niemieckiej.
    Niestety nigdzie w sieci nie moge tego odszukac. Bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

    Komzik

    Z adresu usun NOSPAM

  • 2. Data: 2005-03-07 11:42:33
    Temat: Re: Potrzebny dziennik ustaw z 1950r.WAZNE
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Komzik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgłosili swą przynależność do narodowości niemieckiej.
    > Niestety nigdzie w sieci nie moge tego odszukac. Bardzo prosze o pomoc.

    Tutaj znajdziesz http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    wejdz w wyszukiwanie

    pozdr

    Mariusz

  • 3. Data: 2005-03-07 12:21:52
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Komzik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > którzy

    > Tutaj znajdziesz http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    > wejdz w wyszukiwanie

    No wlasnie tam nie ma... tzn. jest info ze cos takiego bylo ale nie ma
    tekstu.

    Pozdrawiam

    Komzik

  • 4. Data: 2005-03-07 16:07:07
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]
    > zgłosili swą przynależność do narodowości niemieckiej.
    > Niestety nigdzie w sieci nie moge tego odszukac. Bardzo prosze o

    Myślę, że w sieci nie ma, ale w papierowej wersji w większych
    bibliotekach - dział czasopism.

    --
    wa

  • 5. Data: 2005-03-07 20:20:00
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    > Poszukuje bardzo pilnie dziennika ustaw z 1950 r a dokladniej
    >
    > Dz.U. 1950 nr 32 poz. 294
    >
    > Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

    Juz mam !! :) Dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam