  • 1. Data: 2005-03-04 07:56:16
    Temat: Prawo spadkowe.
    Od: "A" <r...@o...wytnij.pl>

    Czy na grupie jest osoba mogąca udzielić mi porady w temacie prawa
    spadkowego ? Chodzi mi o poradę opartą o odpowiednie paragrafy a nie o
    przypuszczenia. Ewentualnie czy ktoś wie gdzie w Łodzi otrzymam bezpłatną
    poradę w tym temacie ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-04 08:02:26
    Temat: Re: Prawo spadkowe.
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "A" <r...@o...wytnij.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d094dg$r0p$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > spadkowego ? Chodzi mi o poradę opartą o odpowiednie paragrafy a nie o
    > przypuszczenia. Ewentualnie czy ktoś wie gdzie w Łodzi otrzymam

    Czy Ty aby umiesz czytać?.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "...ile lat ma pański dwudziestoletni syn?"

  • 3. Data: 2005-03-04 08:23:27
    Od: "BIURO" <b...@i...wytnij.com.pl>

    Wiesz co Andrzeju K. ? - daruj sobie. Przez chwilową awarię nie miałam
    pojęcia że pierwsze zapytanie na grupę poszło i że zadałeś mi jakieś
    pytanie. Jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia to lepiej nie mów nic.

  • 4. Data: 2005-03-04 09:36:16
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "BIURO" <b...@i...wytnij.com.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d0960f$4on$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > pojęcia że pierwsze zapytanie na grupę poszło i że zadałeś mi jakieś
    > pytanie. Jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia to lepiej nie mów

    Wiesz co "BIURO" ? (to imię czy nazwisko?)
    Na Twój pierwszy post: "Gdzie w Łodzi otrzymam bezpłatną poradę ?"
    odpowiedziałem pytaniem:"W jakiej sprawie?." - chyba logiczne
    pytanie?.
    W tym samym poscie prosiłem Cię abyś przed napisaniem następnego
    posta skonfigurował/ła czytnik. (podając link do instrukcji) Następny
    post został napisany, a czytnik pozostał nieskonfigurowany więc
    stąd moje obawy co do Twojej umiejętności czytania, a raczej co
    do rozumienia czytanego tekstu.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy,