    From: Zimnoręki DysoN <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo pracy - pare pytan
    Date: Thu, 16 Jan 2003 18:23:44 +0100

    Niedlugo bede mial rozprawe w sadzie pracy o wyplate zaleglego
    wynagrodzenia (ja pozwalem mojego pracodawce) i mam pare pytan.
    Sprawa jest ewidentna i moge sie spodziewac wyroku korzystnego dla mnie
    ale tu sie problemy dopiero zaczynaja. Ze strony pracodawcy raczej nikt
    sie nie zjawi na rozprawie (zreszta firma jest w tej chwili fizycznie
    zamknieta i nie pracuje w niej nikt juz od jakiegos czasu, zarzad
    odwolany, telefony nie dzialaja itp; z prawnego punktu widzenia firma
    caly czas funkcjonuje, nie jest pod zadna kuratela czy w stanie
    upadlosci itp) wiec, zalozmy, ze sedzia wyda wyrok nakazujacy wyplate
    zaleglych swiadczen, po 2 tygodniach zdaje sie wyrok sie uprawomocni, co
    wtedy mam zrobic by odzyskac moje pieniadze ?

    Jest to spolka z o. o. i slyszalem cos takiego ze wlasciele odpowiadaja
    za dlugi spolki z wlasnej kieszeni do wysokosci kapitalu zakladoweho
    spolki.
    Jest to prawda czy nie ?

    No i jesli z konta firmy nie bede mogl dostac zaleglych pieniedzy to co
    mam wtedy zrobic ? Pozwac cywilnie wlascicieli ? Dodam ze nie znam
    adresow zamieszkania wlascicieli spolki i teoretycznie nie wiem jak sie
    z nimi skontaktowac.

    Prosze o uwagi :)

    --
    DysoN mailto:d...@i...pl ICQ UIN 31267896
    Spójrzmy na ciąg cyfr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Gdzie ukryła się