  • 31. Data: 2008-11-27 22:29:45
    Temat: Re: Prawo pracy - dwa szybkie pytania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ggn63j$f6m$1@portraits.wsisiz.edu.pl Tomek Głowacki
    <t...@t...o2.pl-invalid> pisze:

    > na początku pomyślałem o złych intencjach wnioskującego i tak też właśnie
    > rozumiałem pierwszy post w wątku.
    > W normalnych warunkach, to oczywiste, że dużo wcześniejsze uprzedzenie
    > pracodawcy o planowanym urlopie wychowawczym (i złożenie wniosku) jest na
    > rękę obydwu stronom (jedno uprzedza uczciwie, drugie może się na to
    > przygotować w odpowiedni sposób)
    Dodam (nieco offtopicznie), że choć polskie prawo pracy jest w mojej ocenie
    całkiem niezłe (nawet przy wszystkich niejasnościach, sprzecznościach itp.)
    i w wielu aspektach dorównujące rozwiązaniom przyjętym w cywilizowanych
    krajach, to uprawnienia pracownicze związane z rodzicielstwem uważam za
    absurdalnie rozbuchane.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2008-11-28 07:30:09
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 23:29:45 +0100, Jotte napisał(a):

    > to uprawnienia pracownicze związane z rodzicielstwem uważam za
    > absurdalnie rozbuchane.

    Szok! :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd