eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo ochrony konsumenta u operatora GSM, › Prawo ochrony konsumenta u operatora GSM,
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: RRObbi <p...@p...onet.USUN.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo ochrony konsumenta u operatora GSM,
    Date: Fri, 25 Oct 2002 10:37:16 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 217.96.123.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1035534995 2137 217.96.123.121 (25 Oct 2002 08:36:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Oct 2002 08:36:35 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/32.564
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:112063
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Kupiłem w promocji telefon Ericsson T65 wraz z podpisaniem umowy.
    Telefon kosztował mnie 1 PLN (tak jest na fakturze). Oddałem go już
    dwukrotnie na gwarancję z tą samą usterką. Dwa razy zrobili to samo,
    czyli: update softu. Boję się, że jak oddam go po raz trzeci to wpiszą
    mi usterka mechaniczna, która nie podlega gwarancji. I będę miał
    uszkodzony telefon. (Tak zrobili z moim kolegą).
    Czy w takiej sytuacji jest możliwość rezygnacji z gwarancji i
    przejście na rękojmie. I co dzięki temu uzyskam? Czy operator musi mi
    dać nowy telefon, który na roczną gwarancje, czy odda mi tylko 1
    złoty.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1