  • 1. Data: 2005-05-29 23:06:11
    Temat: Prawo lokalowe - mieszkanie komunalne
    Od: "Chopin" <s...@w...xl>

    Witam,
    Mieszkam w mieszkaniu komunalnym gdzie głównym najemcą jest moja babcia. Od
    jakiegoś czasu planowałem wykup tego mieszkania tu dwa sposoby:
    - Wykup przez babcię (głównego najemcę) i przepisanie na mnie (darowizna,
    spadek),
    - Przepisanie głównego najmu na mnie i wykup przeze mnie tego lokalu.

    Obecnie babcia leży w szpitalu (wylew). Nawet po wypisaniu ze szpitala może
    być niepełnosprawna (paraliż, utrata wzroku,etc...).
    W związku z obecną sytuacją opisaną powyżej czy jako wnuk mogę się starać o
    wykup tego mieszkania?

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin