  • 1. Data: 2005-12-10 22:28:19
    Temat: Prawo jazdy
    Od: "Buxi" <b...@p...onet.pl>

    Co mozna dostać za jazde bez prawa jazdy? czy są na to jakieś przepisy ?!
    Słyszałem że za pierwszym razem jest to mandat 500 zł ?! Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-10 23:22:29
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: n...@o...pl

    > Co mozna dostać za jazde bez prawa jazdy? czy są na to jakieś przepisy ?!
    > Słyszałem że za pierwszym razem jest to mandat 500 zł ?! Pozdrawiam

    Kodeks Wykroczeń
    Art. 94. § 1. Kto prowadzi na drodze publicznej pojazd, nie mając do tego
    uprawnienia, podlega karze grzywny.

  • 3. Data: 2005-12-10 23:29:23
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Kodeks Wykroczeń
    > Art. 94. § 1. Kto prowadzi na drodze publicznej pojazd, nie mając do tego
    > uprawnienia, podlega karze grzywny.

    a kontynuując:
    Chyba, że prawo jazdy generalnie masz, ale nie masz go przy sobie fizycznie w
    trakcie kontroli - to wówczas:
    Art. 95. Kto prowadzi na drodze publicznej pojazd, nie mając przy sobie
    wymaganych dokumentów, podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

  • 4. Data: 2005-12-10 23:59:33
    Od: "Buxi" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Buxi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co mozna dostać za jazde bez prawa jazdy? czy są na to jakieś przepisy ?!
    > Słyszałem że za pierwszym razem jest to mandat 500 zł ?! Pozdrawiam

    Karze grzywny czyli..... Płacisz i nie masz zadnych konsekwencji?!

  • 5. Data: 2005-12-11 09:10:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Buxi napisał(a):
    > Karze grzywny czyli..... Płacisz i nie masz zadnych konsekwencji?!

    jeśli zapłacisz - tak
    ale grzywna może być do 5.000 zł

    KG

  • 6. Data: 2011-01-21 10:35:15