  • 1. Data: 2005-12-10 18:34:43
    Temat: nieuczciwy sprzedawca - co zrobić moge zrobić?
    Od: "Marek" <m...@v...pl>

    Witam

    Mój problem jest następujący. kilka tygodni temu zamówiłem obrączki, których
    koszt miał wynieść "około 900zł" - tak pisało na zamówieniu. Przy odbiorze
    natomiast okazało sie, że niestety kosztują 1150zł czyli o 250zł wiecej niż
    byłem przekonany że zapłacę.
    Moje pytanie brzmi: czy jubiler może sobie zrobić taką cenę "z kosmosu" bez
    powiadomienia mnie o tym?? Jestem teraz w takiej sytuacji że musze odebrać
    obrączki (ślub za 2 tyg, nie zdąże zamówić nigdzie indziej), ale czy jesli
    zapłace 1150 czy mogę jakoś odzyskać te 250zł których nie powinienem (moim
    zdaniem) płacić??

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2005-12-10 21:55:50
    Temat: Re: nieuczciwy sprzedawca - co zrobić moge zrobić?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > natomiast okazało sie, że niestety kosztują 1150zł czyli o 250zł wiecej

    A gdybys zaplacil 650 zl tez robilbys taka afere?
    Ile - wg Ciebie - znaczy "okolo"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-12-10 21:58:32
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: SDD [Sat, 10 Dec 2005 22:55:50 +0100]:

    > Ile - wg Ciebie - znaczy "okolo"?

    Mi się wydaje że "około 900" to jest tak gdzieś
    pomiędzy 851 a 949 :) Bo wszelkie inne około to
    już będą około czegoś innego ;)

    Kira

  • 4. Data: 2005-12-10 22:45:36
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > pomiędzy 851 a 949 :) Bo wszelkie inne około to
    > już będą około czegoś innego ;)

    w tym przyapdku kolo mialo wiekszy promien ;D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-12-11 12:53:17
    Od: "majcher" <majcher@tkdamiWYTNIJ_se_TO.net>

    zobacz jak się zmieniła cena złota w ciągu ostaniego miesiąca
    http://www.andrzejbaranowski.pl/ceny.htm

  • 6. Data: 2005-12-12 07:14:26
    Od: m...@v...pl

    niewiem ile to około... ALE napewno nie blisko 30% wartości pierwotnego
    zamówienia... Moim zdaniem w tym przypadku około = 950 do 1000 zł max (tak na
    zdrowy rozsądek)...

    pozdr

  • 7. Data: 2005-12-12 10:49:04
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > natomiast okazało sie, że niestety kosztują 1150zł czyli o 250zł wiecej
    > niż
    > byłem przekonany że zapłacę.

    IMO nie moze

> [...]
    > zapłace 1150 czy mogę jakoś odzyskać te 250zł których nie powinienem (moim

    Ja bym polazl gdzie indziej. A termin?? Mi obraczki zrobili w 3 godziny,
    zmniejszyli, wygrawerowali w srodku imiona i wstawili rubin na szczescie

    Jacek