  • 1. Data: 2004-01-29 20:23:00
    Temat: Prawo dojazdu do wynajmowanego biura i parkowanie
    Od: "Grzegorz" <c...@l...com>

    Witam

    Wynajmuję lokal biurowy na terenie duzego kompleksu biurowo
    przemysłowego. Niestety jest to "pozostałość" po dawnym
    zakładzie państwowym wybudowanym w latach 50-tych ( chyba )
    W związku z tym wystepuje duzy problem z parkowaniem
    mam co prawda wyznaczone miejsce, ale niewiele to daje
    bo pomimo tabliczki często zdarza sie że stoi tam inny samochód
    Ostatnio sytuacja jeszcze się pogorszyła, bo właściciel terenu
    wybudował na dawnym parkingu przyzakładowym budynek,
    i dodatkowo pooznaczał inne miejsca ( np. drogi wewnetrzne )
    znakami zakazu parkowania.
    Zdarzyło mi się ostatnio zaparkować przy takiej drodze, bo nie było
    miejsca gdzie indziej i usłyszałem ( od ochrony ) że za to wpiszą mój
    samochód na listę nie wpuszczanych na teren !

    Kolejnym utrudnieniem komunikacyjnym, jakie wymyślił ostatnio zarząd
    nieruchomości jest zablokowanie jednej z 2 dróg dojazdowych, co powoduje
    w moim przypadku wydłużenie czasu wyjazdu na drogę główną do 20 minut.
    ( zamiast bezpośrednio na ulicę za skrzyżowaniem, wyjazd jest dokłanie
    kilkanaście metrów przed nim na dosyć w szczycie zatłoczoną ulicę )

    Pytanie : czy mogą mi odmówić prawa dojazdu do wynajmowanego
    lokalu ?
    Jakie sa obowiązki instytucji wynajmującej lokale pod katem zapewnienia
    dojazdu i miesc na postawienie firmowych aut ? ( nie mam ochoty biegać
    kilometr do samochodu, szczególnie że często w ciągu dnia wyjeżdzamy
    do klientów tudzież wozimy dość drogi sprzęt )

    Nie mam ochoty się wyprowadzać, bo to zawsze zamieszanie i koszty
    ale robi się to coraz bardziej uciążliwe. Zwłaszcza zdenerwowała mnie
    groźba nie wpuszczenia na teren. Zamierzam porozmawiac z zarządcą
    na ten temat, ale chciałbym wiedzieć czy mam jakieś inne argumenty
    poza groźbą rezygnacji z lokalu ?

    Grzegorz

    ladowny w p p l
    UWAGA!! adres w nagłówku jest fałszywy
    a podany powyżej trzeba sobie poskładać :)