  • 21. Data: 2008-01-05 10:49:33
    Temat: Re: Prawo do zameldowania zony
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Roman Rumpel pisze:
    > Dlaczego ojczym?

    małżonek...

    KG

  • 22. Data: 2008-01-05 11:20:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:flnn90$6pi$1@inews.gazeta.pl...
    > art.28[1] kro nie mówi nic o zezwoleniu
    > poza tym ewentualne zezwolenie nie ma nic do zameldowania zgodnego z
    > prawem, nie wprowadzaj zamieszania

    Element zezwolenia ma krytyczne znaczenie dla możliwości zamieszkania przez
    żonę. Bo przecież chyba nie proponujesz wdzierania się przez nią siłą do
    tego lokalu. Z kolei faktyczne zamieszkiwanie stanowi podstawę do
    zameldowania.

  • 23. Data: 2008-01-05 14:49:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    TMK napisał(a):

    > No mnie się własnie wydawało ze mąż/zona dziedziczy z automatu po
    > współmałzonku a reszta dzieli sie miedzy dzieci. No chyba ze w
    > testamencie było inaczej ktos się zrzekł itp

    Mogła przecież spadkodawczyni być jedyną właścicielką domu, z majątku
    odrębnego...
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 24. Data: 2008-01-06 13:14:05
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Argh... Ile jeszcze można?
    > Zameldowanie nie daje żadnych praw!

    Gwoli ścisłości: nie daje żadnych praw do lokalu. Meldunek daje inne prawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 25. Data: 2008-01-06 14:15:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Gwoli ścisłości: nie daje żadnych praw do lokalu. Meldunek daje inne prawa.

    Mmmhm... A jakie?

  • 26. Data: 2008-01-06 15:36:12
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mmmhm... A jakie?

    Np. zwolnienie z podatku dochodowego od przychodu ze sprzedaży
    mieszkania w którym jest się *zameldowanym* przez co najmniej 12 miesięcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 27. Data: 2008-01-06 18:51:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Np. zwolnienie z podatku dochodowego od przychodu ze sprzedaży
    > mieszkania w którym jest się *zameldowanym* przez co najmniej 12 miesięcy.

    Och, jakby rozumować w ten sposób to np. daje też prawo do korzystania z
    lokalnego wydziału komunikacji w sprawie rejestrowania pojazdów ;->

  • 28. Data: 2008-01-07 14:10:54
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    kam dość niespodziewanie napisał(a):

    > małżonek...

    Bosh, to ja tez już utraciłem umiejętność rozumienia tego, co czyam?? Pora
    umierać. Zrozumiałem, że chodziło o ojczyma zmarłej matki :(

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl