  • 1. Data: 2002-07-05 11:35:48
    Temat: Prawo do pieniedzy a umowa o dzielo.
    Od: "Vego" <v...@3...de>

    Witam :) jestem na tej grupie zupelnym laikiem i bardzo prosze o pomoc.

    Sprawa wyglada w ten sposob, ze pewna firma wisi mi pieniadze z tytulu umowy
    o dzielo, czekam na te pieniazki juz ponad 2 miesiace a za same podejscie
    tych ludzi, ktorzy traktuja moja osobe jak smiecia chce wytoczyc im cos... i
    tutaj jest moje pytanie ... co moge ... gdzie i jak ... ? Bardzo bym prosil
    o jakies wskazowki.

    Ps. Wiem ze takie pytania sa lamerskie i pewnie jest ich mnostwo lecz nie
    mam gdzie sie zglosic ...

  • 2. Data: 2002-07-05 21:00:15
    Temat: Re: Prawo do pieniedzy a umowa o dzielo.
    Od: "Piotr Knapik" <p...@b...com.pl>

    Musisz mieć fakturę za swoje usługi umowę tzn podstawę na jakiej firma Xjest
    winna twojej osobie pieniądze, jeżeli minął na tej umowie fakturze ... już
    termin w jakim mieli Ci zapłacić to musisz im wysłąć wezwanie do zapłaty w
    którym informujesz że minął już termin że Ci zalredają i że wzywasz ich do
    zapłaty w przeciwnym razie kierujesz sprawę na drogę postepowania sądowego .
    Jak masz dobre dokumenty to możesz złożyć przeciwko nim pozew jak otrzymasz
    wyrok to do komornika i on od nich ściądnie ... ale w praktyce to nie nie
    wgląda tak szybko i trzeba na początek wyłożyć kase , czasami postraszenie
    wezwaniem do zapłaty wystrszy i goście zapłacą , Powodzenia

  • 3. Data: 2002-07-07 15:17:49
    Od: "Vego" <v...@3...de>

    Dzieki Serdeczne :)

    mam umowe odzielo nie fakture ale chyba postepowanie takie samo ???

    pozdrawiam vego.

    etia.pl...