  • 1. Data: 2002-07-05 11:06:21
    Temat: US a rejestracja samochodu ...
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    Udało mi się ostatnio przerejestrować auto (po wielu bojach) uff.
    I tutaj mam pytanie: dlaczego przy rejestracji pojazdu pracownicy
    wydziału komunikacyjnego żądali ode mnie okazania dowodu
    opłacenia podatku? Co ich obchodzi czy mam zapłacony podatek czy nie?
    Jeżeli bym go nie zapłacił to US sam się pofatyguje do mnie. Tym
    bardziej
    że przez ponad rok jeździłem na starych rejestracjach. Dobrze, że tego
    głupiego
    świstka nie wyrzuciłem :))

    --
    Z pozdrowieniami