  • 1. Data: 2002-07-05 10:56:20
    Temat: jak mam to udowodnic...
    Od: "Dawid" <k...@c...com.pl>

    Przypuscmy, ze zrobilem zdjecie aparatem cyfrowym. Zdjecie to zamiescilem
    (1:1) na Internecie. Ktos sobie je sciagnal i wykorzystal komercyjnie.

    Jak mam udowodnic, ze prawa autorskie naleza do mnie. Ze to ja jestem
    autorem.
    W przypadku posiadania negatywu nie ma z tym klopootu ale w przypadku
    zrobienia zdjecia aparatem cyfrowym juz jest klopot.

    Co ty o tym sadzisz?
    Co bys ty zrobił?

    Dawid
    ps: oczywiscie byl zapis obok zdjecia ze wszystkie prawa zastrzezone i
    zdjecie mozna wykorzystac wylacznie za zgoda autora

    Reklama
    *******************************
    wyjazdy na Krym
    www.cpm.com.pl
    *******************************

  • 2. Data: 2002-07-05 12:30:37
    Temat: Re: jak mam to udowodnic...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dawid"
> [...]
    > (1:1) na Internecie. Ktos sobie je sciagnal i wykorzystal komercyjnie.
    >
    > Jak mam udowodnic, ze prawa autorskie naleza do mnie. Ze to ja jestem

    poszukaj hasla "steganografia" - to jest ukrywanie wiadomosci w obrazie -
    wlasnie cyfrowym. Taka informacja ukryta moze byc wlasnie twoj podpis czy "znak
    wodny" (tez warto poszukac tego hasla).

    dla ułatwienia podaje pare linkow:
    http://www.stegoarchive.com/
    http://www.steganos.com/en/index.htm
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-08 09:19:19
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > W przypadku posiadania negatywu nie ma z tym klopootu ale w przypadku
    > zrobienia zdjecia aparatem cyfrowym juz jest klopot.

    Jak zakonczyla sie ta sprawa ... jestem bardzo zainteresowany
    AJA