  • 1. Data: 2006-01-25 20:53:24
    Temat: Prawo do czynszu za wynajem.
    Od: "Przemek" <g...@w...pl>

    Witam! Mam takie pytanie! a mianowicie: Jest sobie dom w którym jestem
    współwłaścicielem. Na dole jest wynajmowany sklep, na 1 pietrze mieszka
    kuzynka na drugim pietrze jej rodzice wraz z babcia a 3 pietro jest
    wynajmowane. i teraz mam do was takie pytanie czy mam prawo rządać części
    pieniędzy za wynajem sklepu i mieszkania?? Pozdrawiam i dziekuje za odp.

  • 2. Data: 2006-01-25 21:03:17
    Temat: Re: Prawo do czynszu za wynajem.
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

> [...]
    > pieniędzy za wynajem sklepu i mieszkania?? Pozdrawiam i dziekuje za odp.

    Masz. Tak samo jak masz uczestniczyc w takim samym stopniu jak w
    kosztach jego utrzymania i remontow. Sproboj skalkulowac co ci sie
    bardziej opłaca ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-01-26 15:46:15
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <M...@n...tpi.pl>, KrzysiekPP wrote:

    > Masz. Tak samo jak masz uczestniczyc w takim samym stopniu jak w
    > kosztach jego utrzymania i remontow. Sproboj skalkulowac co ci sie
    > bardziej opłaca ...

    A czy można wynająć lokal bez zgody wszystkich współwłaścicieli (jeśli
    nie są oni małżonkami, bo tu może być inaczej)?

    Renata

  • 4. Data: 2006-01-26 17:21:22
    Od: "Przemek" <g...@w...pl>

    Mnie nikt o zgode nie pytał. Więc może i to jest niezgodne z prawem że nie
    zapytano mnie czy sie zgadzam?? Pozdrawiam i dziekuje z odpowiedzi