  • 1. Data: 2004-02-06 22:20:30
    Temat: ustawa
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Poszukuje tekstu ustawy dz.u. 1983 nr5 oz. 33
    za pomoc bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2004-02-06 23:39:38
    Temat: Re: ustawa
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl>

    On Fri, 06 Feb 2004 23:20:30 +0100, Agnieszka wrote:

    > Poszukuje tekstu ustawy dz.u. 1983 nr5 oz. 33
    > za pomoc bardzo dziekuje

    A może na drugi raz mniej enigmatycznie? Może chociaż tytuł aktu prawnego?
    :) Zdecydowanie łatwiej się szuka. Dodatkowo, pamiętaj -
    http://www.google.com twoim przyjacielem :)

    A jak już się powywnętrzałem to podaję link:
    http://www.park.pl/prawo/1980-1990/du198300050033.ht
    ml
    Mam nadzieję, że o to chodzio.
    Pozdr.
    DW

  • 3. Data: 2004-02-07 07:45:52
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.02.06.23.39.37.674442@NOSPAMdancop.pl.
    ..

    > A może na drugi raz mniej enigmatycznie?

    A po co? Te dane wystarczaja do wyszukiwarki w sejmie.
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    wynik
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU1983005003
    3?OpenDocument

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 4. Data: 2004-02-07 10:30:59
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Lesio5 wrote:
    > A po co? Te dane wystarczaja do wyszukiwarki w sejmie.
> [...]

    i co dalej?

    KG

  • 5. Data: 2004-02-07 12:48:26
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl>

    On Sat, 07 Feb 2004 08:45:52 +0100, Lesio5 wrote:

    > Użytkownik "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> napisał w
    >
    > A po co? Te dane wystarczaja do wyszukiwarki w sejmie.

    Koniecznie musisz krytykować, nie mając nawet racji?

    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    >
    > wynik
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU1983005003
    3?OpenDocument

    Niestety. PUDŁO! Brak tekstu ustawy! W sejmowej wyszukiwarce są opisy
    ustaw i ujednolicone teksty. Ustaw zmnieniających inne raczej nie ma - tej
    nie ma na pewno.
    DW

  • 6. Data: 2004-02-07 23:40:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Feb 2004, Daniel Wieszczycki wrote:

    wKF:

    [...]
    >+ Niestety. PUDŁO! Brak tekstu ustawy! W sejmowej wyszukiwarce są opisy
    >+ ustaw i ujednolicone teksty. Ustaw zmnieniających inne raczej nie ma

    Raczej są :)
    Nie ma STARYCH ustaw... i bardzo nowych :) (ale te można znaleźć
    w "pracach Sejmu", nim zostanę naprostowany :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-02-08 00:11:27
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl>

    On Sun, 08 Feb 2004 00:40:36 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie ma STARYCH ustaw...

    I to wystarczy w tym przypadku :)
    Nie będę nic prostował :)
    DW