    From: "Katka" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo bankowe - poszukuje ustawy ...
    Date: Wed, 10 Sep 2003 10:19:18 +0200

    Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie mogę znaleźć paragraf, na który będę mogła
    się powołać żądając od banku wyjaśnienia, dlaczego podanie o kredyt zostało
    odrzucone jak nie było ku temu żadnych (mi znanych) powodów. Chce to mieć na
    piśmie. Słyszałam, że nie mogą teraz banki sobie tak po prostu odmówić bez
    powodu tylko nie mogę nigdzie znaleźć podstawy prawnej tego.

    Była bym ogromnie wdzięczna gdyby mi ktoś pomógł.

    Pozdrawiam
    Katka