  • 1. Data: 2002-01-10 14:43:40
    Temat: Prawo autorskie - reklama na WWW, koszta uzyskania, itp - KOGO pytac??
    Od: MaXxX <m...@r...pl>

    Witam.

    Pytanie moje o koszta uzyskania przychodu wynikającego z reklamy firmy
    QQQ na mojej stronie w Sieci ponawiałem już kilka razy, bezskutecznie,
    wnioskuję więc, że nikt z Was nie ma pojęcia o tym.

    W takim razie gdzie radzilibyście pytać dalej?? Dzwoniłem już do jakichś
    30-paru biur doradztwa podatkowego lub kancelarii prawnych, i wszędzie
    gdzie o to pytałem odpowiadali "my się nie zajmujemy takimi sprawami" lub
    "a to specyficzny przypadek, nie wiemy, proszę pytać gdzie indziej".

    A ja chcę się tego jednak dowiedzieć, nie płacąc ciężkich kilku tysięcy
    złotych za ekspertyzę jakiejś Firmy Turbo-Mega-Prawniczej która zgarnie
    jak za zboże a da mi dwuznaczną i nic nie mówiącą interpretację...

    KOGO pytać w takim razie??

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,

  • 2. Data: 2002-01-10 16:00:56
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    "MaXxX" <m...@r...pl> wrote in message
    > KOGO pytać w takim razie??

    sproboj Marcina Holowke z Przegladu Podatkowego.

    Piotr VaGla Waglowski | v...@v...pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl