  • 1. Data: 2006-11-13 15:05:18
    Temat: Prawo autorskie, prawo wspólnotowe, a sciąganie plików...
    Od: Chae Kang-Yoon <p...@R...com>

    Witam,

    Temat wielokrotnie poruszany, ale znowu w mojej okolicy burza w szklance
    wody.

    Ściąganie plików mp3 na prywatny komputer, przy pomocy programów p2p, na
    własny użytek. Treści objęte prawem autorskim.

    Z tego co wiem - nie jest to karalne wg. polskiego prawa, jednak ponoć
    karalne w prawie europejskim (??) - czy w tej sytuacji prawo
    europejskie, jeśli w ogóle przewiduje sankcje za taki czyn, może być
    nadrzędne w stosunku to polskiego?

    Jak w ogóle wygląda sytuacja w przedstawionym przypadku?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-13 18:11:07
    Od: "peli" <p...@o...eu>

> [...]
    > nadrzędne w stosunku to polskiego?
    >
    > Jak w ogóle wygląda sytuacja w przedstawionym przypadku?

    Nie dać się złapać to jest jedyne rozwiązanie.

  • 3. Data: 2006-11-14 08:21:08
    Od: Chae Kang-Yoon <p...@R...com>

    peli napisał(a):
    > Nie dać się złapać to jest jedyne rozwiązanie.

    Ale jaka jest podstawa prawna do ukarania?

    pozdr.

  • 4. Data: 2006-11-14 18:40:31
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Chae Kang-Yoon" <p...@R...com> napisał w wiadomości

    > Ale jaka jest podstawa prawna do ukarania?

    Taka ze rozpowszechniasz te rzeczy bo uzywajac p2p czy torrentow nie tylko
    sam sciagasz, ale pozwalasz innym sciagac od siebie

    Angie

  • 5. Data: 2006-11-14 20:26:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Angie wrote:

    > Taka ze rozpowszechniasz te rzeczy bo uzywajac p2p czy torrentow nie tylko
    > sam sciagasz, ale pozwalasz innym sciagac od siebie

    Wiesz, w takim samym sensie dane "rozpowszechniają" wszelkie serwery proxy.

    IMHO to jest tylko pośredniczenie.