  • 1. Data: 2008-06-14 09:53:53
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Andrzej Zabawski" <a...@k...pl>

    Czy w praktyce da się ścigać z tytułu naruszenia
    praw autorskich zagraniczne portale internetowe?
    Czy ktoś już tego probował ?
    Znalazłem kilka takich na których jest po kilkadziesiąt
    moich fotek, skopiowanych z mojej autorskiej strony.

    Pozdrawiam
    Andrzej Zabawski
    www.akwafoto.pl

  • 2. Data: 2008-06-14 21:41:25
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Zabawski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

    Bodaj najprostszym sposobem jest wstąpienie do ZAiKS. Oni wówczas będą
    ścigać tamten portal za posrednictwem ich odpowiednika w stosownym kraju.

  • 3. Data: 2008-06-15 21:20:27
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Dnia Sat, 14 Jun 2008 23:41:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    >
    > Bodaj najprostszym sposobem jest wstąpienie do ZAiKS. Oni wówczas będą
    > ścigać tamten portal za posrednictwem ich odpowiednika w stosownym

    Jeśli chodzi o zdjęcia to już raczej ZPAF - www.zpaf.pl

    pozdr

    Radek