  • From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo autorskie ??
    Date: Tue, 21 Feb 2006 08:34:02 +0100

    Witajcie

    che odstapic od umowy budowy kuchni (przekroczenie terminu o 2 m-ce i male
    szanse na dokonczenie)
    Powiedzilem, ze wynajme inna frme, ktora zrealizuje mi to zlecenie.
    Wykonawca oznajmil, ze nie wyraza zgody na wykorzystanie jego projektu.
    Mam rysunki, odreczny projekt, ktory sam nakresliłem,
    gosc tylko przerysowal do programu do projektowania mebli kuchennych.

    Czy ma prawo zablokowac mi zrobienie kuchni wg tego pomyslu ??
    Czy nie wystarczy, zmienic jakiegos elementu np. uchwytow lub slupka.

    W umowie nie ma nic na temat projektu.

    Dzieki
    Pozdr.
    Mariusz