  • 1. Data: 2007-10-29 05:38:30
    Temat: Prawo Spoldzielcze
    Od: "Emeryt" <4...@w...pl>

    Witam serdecznie wszystkich Prawników i biegłych w prawie.
    Za udzielona pomoc serdecznie dziekuje i oczekuje wyczerpujące odpowiedzi.
    Dotycz Spoldzielni mieszkaniowej: byłem wczoraj to jest 25-11-2007 na
    zebraniu grupy mieszkańców czyli członków. Przebieg tego spotkania
    przebiegal jak zebranie grupowe członków, i omowiono zmiane statutu
    Spoldzielni która ma być dokonana na zebraniu grup członkowskich w
    najbliższym czasie.
    Jak to zjawisko ma się do obecnie istniejącego prawa? Z zwlaszcz do Ustawy z
    14czerwca 2007r. art.81
    ktorry to mowi ze walne zgromadzenie nie mozna zastapic zebraniem grupowym.
    Emeryt

  • 2. Data: 2007-10-30 20:42:13
    Temat: Re: Prawo Spoldzielcze
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Emeryt pisze:

    > Jak to zjawisko ma się do obecnie istniejącego prawa? Z zwlaszcz do Ustawy z
    > 14czerwca 2007r. art.81

    Art. 9 ustawy o której piszesz:
    Ust. 1 "Spółdzielnie istniejące w dniu wejścia w życie niniejszej ustawy
    dokonują zmian swoich statutów nie później niż do dnia 30 listopada 2007
    r. Zgłoszenia do Krajowego Rejestru Sądowego tych zmian spółdzielnie
    dokonują w ciągu 30 dni od dnia podjęcia uchwały, nie później niż do
    dnia 30 grudnia 2007 r., stosownie do wymagań niniejszej ustawy i w
    trybie przewidzianym w ustawie z dnia 16 września 1982 r. - Prawo
    spółdzielcze"
    ust. 2 "Do czasu zarejestrowania zmian statutów postanowienia
    dotychczasowych statutów regulujące funkcjonowanie zebrania
    przedstawicieli pozostają w mocy"

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"