  • 1. Data: 2003-06-02 09:22:43
    Temat: Prawo Pracy podwykonastwo
    Od: c...@p...net.pl (ArtC)

    Witam

    Przez kilka lat pracowalem u ojca w spolce budowlanej jako zwykly
    pracownik.
    Aktualnie zwolnilem sie z tej firmy i otworzylem wlasna o podobnym
    zakresie uslug , jako ze jednym ze wspolnikow firmy w ktorej
    pracowalem
    jest moj ojciec, to chce on pomoc mi w dzialalnosci nowo powstalej
    firmy.
    Pomoc ta polegalaby na tym ze moja firma byla by zatrudniona jako
    podwykonawca
    w niektorych robotach a ja wystawialbym dla niej faktury za roboty.
    Jednak znajomy wspomnial mi ze kiedys czytal jakas ustawe ktora
    zabrania bylym pracownikom firmy pracowac jako podwykonawca w tych
    firmach przez okres podajze 1,5 roku ..
    Czy ktos moze to potwierdzic lub zna odpowiedni akt prawny w ktorym
    takie niuanse sa wyjasnione.. Z gory dziekuje za odpoowiedz

    ArtC