  • 1. Data: 2003-06-02 09:45:30
    Temat: Prosba o pomoc - od ofiary - do ataku!
    Od: d...@t...pl (Ber)

    Moja mama jest po rozwodzie i przebywa za granica, jej byly maz w
    miszkaniu stanowiacym wlasnosc wspolna, - w trakcie jest sprawa o
    podzial majatku.
    Jednak byly maz mojej mamy najrozniejszymi sposobami chcialby
    "wykolegowac" moja mame.

    Probuje roznych sztuczek - a to wymeldowania jej z mieszkania, a to
    wymiana zamkow, a to "znikanie" roznych rzeczy ktore sa ich wspolna
    wlasnoscia.

    Mama jest teraz w kraju ale mieszka u swojej siostry gdyz kiedy byla w
    ubieglym roku - jej byly maz tak jej dokuczal ze wyladowala w
    szpitalu.

    Moim zdaniem najlepsza obrona bylby atak -
    bo na razie ojczym tylko wymysla jakby tu dokuczyc mojej mamie.

    Mam wiec pytanie - o jakies zgodne z prawem dzialania ktore moglyby
    odwrocic ta sytuacje - tzn tak zeby ojczym zaczal sie obawiac , albo
    zeby mu zrobic jakies dokuczliwosci - przy ktorych bedzie czesc czasu
    musial poswiecic na obrone a nie tylko na atak??

    Moja mama jest glownym lokatorem , mieszkanie jest wlasnosciowe,
    ojczym jest na stale zameldowany i mieszkanie zostalo wykupione w
    trakcie malzenstwa, a sprawa o podzial majatku w toku - ale na razie
    na poczatku.

    Zastanawiam sie np. nad zamknieciem polowy mieszkania na klucz,
    ew. moze wynajecie tej czesci komus??
    to napewno zmniejszyloby przynajmniej luksus w jakim sie moj ojczym
    znajduje.

    Bede wdzieczny za wszelkie pomysly.
    pzdrv

    Dow

  • 2. Data: 2003-06-06 09:21:32
    Temat: Odp: Prosba o pomoc - od ofiary - do ataku!
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Ber <d...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@p...google.c
    om...
    > Probuje roznych sztuczek - a to wymeldowania jej z mieszkania, a to
    > wymiana zamkow, a to "znikanie" roznych rzeczy ktore sa ich wspolna
    > wlasnoscia.

    w wniosku o podzial pewnie były uwzglednione składniki do podziału i tego
    sie domagać nawet jesli cos wyniósł ządac zwrotu kwotowo ...wyliczyc
    oszacowac ile powinien zwrócić ,na pismie do sprawy w 2 egz.dołączyć...

    > Mama jest teraz w kraju ale mieszka u swojej siostry gdyz kiedy byla w
    > ubieglym roku - jej byly maz tak jej dokuczal ze wyladowala w
    > szpitalu.

    powinna to zgłosic juz wtedy do prokuratury o znęcanie sie ...teraz również
    tego może dokonac ,że jest przez niego szykanowana a sprawa o majatek jest w
    toku nawet jesli by to nic nie dało to jednak troche poskromi śmiałka gdy
    zostanie wezwany celem wyjaśnien ...

    > Moim zdaniem najlepsza obrona bylby atak -
    > bo na razie ojczym tylko wymysla jakby tu dokuczyc mojej mamie.

    niech ona składa doniesienia a tym sposobem jemu troche utrudni ...papier
    wszystko wytrzyma skreslenie kilku słów daje niekiedy efekty ...

> [...]
    > zeby mu zrobic jakies dokuczliwosci - przy ktorych bedzie czesc czasu
    > musial poswiecic na obrone a nie tylko na atak??

    zacząc być pazernym i dokuczliwym j.w ...

> [...]
    > ojczym jest na stale zameldowany i mieszkanie zostalo wykupione w
    > trakcie malzenstwa, a sprawa o podzial majatku w toku - ale na razie

    moze dojsc do podziału poprzez korzystanie z tego mieszkanie z powodu tego ,
    że kupione było w trakcie trwania zwiazku
    no ale to wynik koncowy może być różnie co do tego mieszkania ...

    > Zastanawiam sie np. nad zamknieciem polowy mieszkania na klucz,
    > ew. moze wynajecie tej czesci komus??

    kto będzie sie narażał zamieszkiwac takie mieszkanie ? mysle ,ze wielu
    chętnych nie znajdziesz przy ewentualnym utrudnianiu zamieszkiwania ...

    > to napewno zmniejszyloby przynajmniej luksus w jakim sie moj ojczym
    > znajduje.

    nie sądze by to było mądre i ,że ojciec by sie z tym zgodził

    Sandra