  • 1. Data: 2004-09-29 09:44:59
    Temat: Prawa autorskie, a moze inne?
    Od: Pawel Nowacki <p...@f...kropka.pl>

    Szanowni grupowicze , mam do Was pytanie dosc istotne ;)

    Zaloshmy ze mamy cos takiego:
    http://www.dublin.polishembassy.ie/images/LOGO_POLSK
    A_POPRAWIONE.JPG

    Jest to logo naszego kochanego kraju, ktore chcialbym uzyc w katalogu
    reklamowym firmy turystycznej prowadzacej objazdowki po Polsce dla
    niemcow.

    I tutaj moje pytanie jakie ograniczenia / restrykcje sa w stosowaniu
    do tegoz logo.

    Dziekuje wszystkim za odpowiedz.

    --
    Pawel Nowacki (wywal .kropke)
    p...@f...kropka.pl

  • 2. Data: 2004-09-29 11:04:51
    Temat: Re: Prawa autorskie, a moze inne?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-29 11:44, Pawel Nowacki rzecze:
    [..]

    Pod autorskie nie podpadasz.
    Pod inne chyba też nie, jeśli nie plugawisz godła.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 3. Data: 2004-09-29 12:22:43
    Od: Pawel Nowacki <p...@f...kropka.pl>

    Arek wrote:
> [...]
    > [..]
    >
    > Pod autorskie nie podpadasz.
    > Pod inne chyba też nie, jeśli nie plugawisz godła.

    dziekuje :>

    --
    Pawel Nowacki (wywal .kropke)
    p...@f...kropka.pl