  • 1. Data: 2003-06-24 14:29:57
    Temat: Praktyki studenckie
    Od: "Jarek" <p...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam następujący problem:
    Jestem studentem Politechniki Warszawskiej i dostałem praktykę w firmie.
    W programie studiów nie są przewidziane obowiązkowe praktyki.
    W firmie, w której dostałem praktykę powiedziano mi, że za pierwszy miesiąc
    praktyk płaci uczelnia, a oni płacą dopiero od drugiego miesiąca. Z kolei na
    uczelni powiedziano mi, że oni nic o tym nie wiedzą.
    W związku z tym proszę o pomoc! Czy uczelnia powinna wypłacić mi jakieś
    pieniądze czy mam raczej prosić o to firmę, w której dostałem praktykę.

    Dzięki za pomoc!
    Pozdrawiam!
    Jarek

  • 2. Data: 2003-06-24 22:25:07
    Temat: Re: Praktyki studenckie
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W związku z tym proszę o pomoc! Czy uczelnia powinna wypłacić mi jakieś
    > pieniądze czy mam raczej prosić o to firmę, w której dostałem praktykę.

    Za praktyke uczelnia wyplaca ryczalt jesli
    praktyka jest poza miejscem zamieszkania
    (ryczalt na dojazdy/mieszkanie).
    Firma jesli ma ochote to moze Ci placic.
    Moze.

    Pozdrawiam,
    Tomek