  • Data: 2005-01-04 12:13:05
    Temat: Pracodawca nie zapłacił... co zrobic ?
    Od: "Ixon" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam problem :

    A więc przyjąłem przez internet zlecenie (umowa o dzieło). Umowy w dwóch
    egzemplarzach przesyłane były Pocztą Polską, obie strony podpisywały,
    wszystko wyglądało dobrze. Zlecenie wykonałem w terminie. Po przyjęciu przez
    zleceniodawce i zatwierdzeniu, miał upłynąć góra miesiąc do wypłaty.
    Pieniędzy oczywiście jak nie było tak nie ma..(minęło prawie pół roku) ..
    Pisałem do nich maile z zapytaniami co jest grane, jakiś czas temu jeszcze
    odpowiadali, że juz wkrotce zapłacą.. Teraz już nie odpowiadają na maile.
    Co zatem należy zrobić ? Gdzie z tym iść, zakładać jakąś sprawę ?? A jeśli
    tak, to jakie są koszty takiego procesu, czy to sie wogole oplaca.

    W umowie oprócz detali zwiazanych z datami przyjecia dziela, danymi
    osobowymi itd.. jeden z punktów głosił:
    "Do niniejszej umowy mają zastosowanie odnośne przepisy Kodeksu Cywilnego"

    Z góry dziekuje za pomocne wskazówki w tym temacie.