    From: "ziutek" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca za trzech, wynagrodzenie za jednego
    Date: Sat, 18 Sep 2010 17:03:47 +0200

    Czołem Grupowicze.
    Coś mnie zainteresowało w "artykule" na wirtualnej - link -
    http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Praca-za-trzech-w
    ynagrodzenie-za-jednego,wid,12673769,wiadomosc.html?
    ticaid=1ae88&_ticrsn=5

    Jestem ciekawy jak to się ma w przypadku handlowca, który jest rozliczany
    przede wszystkim z rezultatów swojej pracy, czyli utargu.
    Podstawa jest marna, marża "ileśtam" % od sprzedaży, która ona motywuje
    pracownika do pracy. Ale co w przypadku kiedy pracownik (handlowiec) musi
    wykonywać dodatkową pracę związaną organizacją działania firmy? Na to
    pracodawca nie patrzy tylko równo traktuje taką osobę jak innych
    handlowców - nie widząc tego, że większość jego pracy jest poświęcana na coś
    innego niż bezpośrednie zarabianie dla firmy..
    ..i co począć?