  • 21. Data: 2003-06-30 03:38:32
    Temat: Re: Praca za friko dla prawnikow - szukam chetnych
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Jacek" <l...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:bdmlmc$44k$1@news.onet.pl:

    > Sory za troche ostry i moze troche burakowato brzmiacy styl,
    Święte słowa Panie Dzieju, i diagnoza akuratna...

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2003-06-30 11:39:03
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Wszystko sobie skrzętnie przeczytałem. I co najmniej nie rozumiem ludzi, a
    tym bardziej absolwentów prawa, którzy nie szanują swojego majestatu i godzą
    się na swoistego rodzaju niewolnictwo. Przeca oddając się w taką niewolę
    łamiesz zasady godzisz się na łamanie prawa i niszczysz rynek pracy.
    Pomijając inne aspekty sprawy czy nie lepiej dogadać się jakoś w kilku ludzi
    i zacząć od stworzenia jakiegoś Biura Porad Obywatelskich na zasadzie
    stowarzyszenia. Potrzeba takich działań jest olbrzymia a działając na takiej
    płaszczyźnie można zdobyć nie małe doświadczenie. Będąc woluntariuszem we
    własnym stowarzyszeniu możesz zdobywać praktykę zawodzie, a z czasem i
    pieniądze same się znajdą. W niektórych sprawach możesz też reprezentować
    przed Sądem i mieć zwrot kosztów za swoją reprezentację. Pomyślcie lepiej i
    nie dajcie się nabijać w butelkę. Ludzi potrzebujących pomocy prawnej jest w
    tym kraju wielu a na otwarcie takiej działalności nie trzeba wielkiego
    majątku.

    Stan_Z

  • 23. Data: 2003-06-30 14:52:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Jun 2003, Stan_Z wrote:
    [...]
    >+ Pomijając inne aspekty sprawy czy nie lepiej dogadać się jakoś w kilku ludzi
    >+ i zacząć od stworzenia jakiegoś Biura Porad Obywatelskich na zasadzie
    >+ stowarzyszenia.

    Proszę nie bić lamera, ale nie jest tak że do tego trzeba mieć
    jakoweś uprawnienia ? A może do uprawnień jakaś praktyka
    by się (ze względów *formalnych*, nie mówię o merytorycznych ;))
    przydała ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (nie prawnik, zaciekawiony)

  • 24. Data: 2003-06-30 18:07:47
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Zapewne jakaś praktyka była by mile widziana ale nie jest konieczna trzeba
    na starcie tylko założyć że zanim coś się poradzi komuś to trzeba i to
    raczej koniecznie, duuuużo się napracować by nie popełnić błędu. Ważne by
    umieć wymienić się watpliościami i być mocno dociekliwym a wiedza sama
    spłynie z takiej praktyki.

    Wszystkiego trzea sie nauczyć samemu "żadna szkoła nie uczy tylko daje
    możliwości nauczenia się"

    Stan_Z

  • 25. Data: 2003-07-01 10:58:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Van Tommy" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > A po ewentualnym wygraniu sprawy zapomnieć o jakichkolwiek szansach pracy
    > zawodzie...

    Prędzej po wygranym procesie będzie miał szansę niż po przegranym czy w
    ogóle w sytuacji nie wstąpienia w spór.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2003-07-01 12:14:43
    Od: a...@p...onet.pl

    Poniższy pomysł jest świetny, nie powiem. Wybacz że zadam to pytanie... ale czy
    Ty Stan zrobiłeś coś w kierunku aby stworzyć takie stowarzyszenie w swoim
    środowisku?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 27. Data: 2003-07-01 13:30:26
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Pewnie tego nie wiesz ale od zawsze rozdaje swoje umiejętności ludziom
    potrzebującym.
    No i właśnie mnie nawiedziło aby zastanowić się nad taką koncepcją bo
    potrzeby są naprawdę olbrzymie.

    Stan_Z