  • 1. Data: 2006-07-27 19:00:44
    Temat: Po jakim czasie status: nienotowany?
    Od: "Moreno" <n...@i...pl>

    Mam pytanie, po jakim czasie po odbyciu kary w policyjnej kartotece byly
    skazany przestanie figurowac jako notowany ?

    Moreno

  • 2. Data: 2006-07-27 19:23:47
    Temat: Re: Po jakim czasie status: nienotowany?
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    jaka kara???

    ew zobacz 106 i n kk

  • 3. Data: 2006-07-27 19:47:52
    Od: "Moreno" <n...@i...pl>

    Użytkownik "D.H. Oskar" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jaka kara???

    1,5 roku w zawieszeniu na 4 lata

  • 4. Data: 2006-07-27 21:35:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Moreno" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, po jakim czasie po odbyciu kary w policyjnej kartotece byly
    > skazany przestanie figurowac jako notowany ?

    Pytasz o kartoteki policyjne, czy o Centralny Rejestr Skazanych?

  • 5. Data: 2006-07-27 21:49:46
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > Pytasz o kartoteki policyjne, czy o Centralny Rejestr Skazanych?

    IMO w policyjnej do końca życia.

  • 6. Data: 2006-07-27 21:56:23
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Pytasz o kartoteki policyjne, czy o Centralny Rejestr Skazanych?

    Nie istnieje juz cos takiego jak Centralny Rejestr Skazanych. Od 2001
    jest Krajowy Rejestr Karny.

  • 7. Data: 2006-07-27 21:58:27
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]

    "Kartoteki policyjne" to Krajowe Centrum Informacji Kryminalnych.
    Więcej informacji w ustawie z dnia 6 lipca 2001 r. o gromadzeniu,
    przetwarzaniu i przekazywaniu informacji kryminalnych oraz o Krajowym
    Systemie Informatycznym.

  • 8. Data: 2006-07-27 22:07:17
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Moreno napisał(a):
    > Mam pytanie, po jakim czasie po odbyciu kary w policyjnej kartotece byly
    > skazany przestanie figurowac jako notowany ?

    Art 107§ 1 k.k "W razie skazania na karę pozbawienia wolności
    wymienioną w art. 32 pkt 3 (Twój przypadek) lub karę 25 lat pozbawienia
    wolności, zatarcie skazania następuje z mocy prawa z upływem 10 lat od
    wykonania lub darowania kary albo od przedawnienia jej wykonania.
    § 2 Sąd może na wniosek skazanego zarządzić zatarcie skazania już po
    upływie 5 lat, jeżeli skazany w tym okresie przestrzegał porządku
    prawnego, a wymierzona kara pozbawienia wolności nie przekraczała 3 lat".

  • 9. Data: 2006-07-27 22:31:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Więcej informacji w ustawie z dnia 6 lipca 2001 r. o gromadzeniu,
    > przetwarzaniu i przekazywaniu informacji kryminalnych oraz o Krajowym Systemie

    Niekoniecznie masz rację, a w zasadzie, to jej nie masz w ogóle :-) KCIK jest
    tylko jednym z wielu zbiorów. Przy czym moje pytanie miało na celu zorientowanie
    się, o co pyta pytający, bo ludzie mylą często pojęcia.

  • 10. Data: 2006-07-27 22:32:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie istnieje juz cos takiego jak Centralny Rejestr Skazanych. Od 2001 jest
    > Krajowy Rejestr Karny.

    Oczywiście masz rację. Tym nie mniej większość osób i tak używa starego
    określenia.