    From: "Kornio" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca po okresie wypowiedzenia - "ostatnie dwie godziny"
    Date: Tue, 30 Jun 2009 20:32:47 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Witam,
    mam następujący problem:dzisiaj skończył mi się miesięczny okres wypowiedzenia
    ( zwolnienie z przyczyn ekonomicznych ), natomiast mój pracodawca powiedział
    dzisiaj żebym przyszedł jutro ma dwie, góra trzy godziny skończyć zadanie które
    zacząłem parę dni temu ( inwentaryzacja biura). Jeżeli nie przyjdę, nie
    podpisze mi świadectwa pracy.
    Jak rozumiem nie mam obowiązku iść jutro do pracy ponieważ od jutra nie jestem
    już pracownikiem tej firmy, natomiast mam pytanie, czy pracodawca może nie
    podpisać mi świadectwa pracy? Postawienie sprawy w ten sposób to zwykły
    szantaż...
    Jeżeli to może mieć znaczenie to nie miałem zadaniowego czasu pracy.

    Pozdrawiam,
    --
    Kornio