    From: "MG" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca na 3/4 urlop na 1/2
    Date: Fri, 26 Aug 2005 08:55:45 +0200

    Od ponad dwóch miesięcy pracuję na 3/4 etatu (pierwsza praca) zgodnie z
    kodeksem obliczyłem sobie ze przysługuje mi (2 mies. * 20 dni * (1/12) *
    (3/4) etatu) = 2.5 dnia urlopu. W związku z tym czy te 2.5 dnia urlopu to
    jest 2.5 dnia 8 godzinnego? Czy tez 2.5 dnia 6 godzinnego (3/4)?

    Jeżeli te 2.5 dnia urlopu dnia 8 godzinnego to w praktyce przysługuje mi
    (2.5 * 8) godzin / 6 godzin dziennie = 3.3 doby?

    A może to jest po prostu 2.5 doby urlopu bez znaczenia jaki etat?

    Mój problem nieco się komplikuje gdyż w tym miesiącu zostałem zmuszony na
    przejście na 1/2 etatu wiec teraz już zupełnie nie wiem ile dni mi
    przysługuje i jakie wynagrodzenie powinienem dostać. Jeżeli nadal mi
    przysługuje 2.5 dnia urlopu to czy dostanę wynagrodzenie jak za 1/2 etatu?
    Jeżeli tak, to sprytne posunięcie zmniejszyć etat pracownikowi przed urlopem
    najlepiej do 1/8 etatu, zapłacić mu za urlop 1/8 a po urlopie przywrócić mu
    dawny etat co by sobie troche wiecej popracował.

    Czy ktoś może to jakoś rozjaśnić, może przyjąłem złe założenia?

    Pozdrawiam

    Golab