    From: Xorock <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca dyplomowa a prawa majątkowe
    Date: Sat, 24 Jun 2006 08:07:09 +0200

    Tak wiem, przewijało się na grupie kilkanaście razy ale mam trochę inne
    pytanie.
    Przy oddawaniu pracy trzeba podpisać coś takiego (pierwszy wątek):
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_fr
    m/thread/4f6f1e974fa9def7/c23a2796379d96c4

    Chciałbym w swojej pracy (temat "Projektowanie współczesnych stron
    internetowych z wykorzystaniem technologii XHTML i CSS") wykorzystać
    fragmenty kodu (omówić jak coś zrobiłem, dlaczego tak, jakie są tego
    zalety) który to wykonałem dla pewnej firmy (umowa o dzieło), za który
    oczywiście firma zapłaciła. Projekt jest już od dawna skończony, oddany,
    opłacony. Promotor przyjął taki pomysł dość entuzjastycznie.

    Z oczywistych powodów nie mogę podpisać tego pisma i oddać szkole praw
    majątkowych. Co powinienem zrobić?